поддержка PHP 7

მარნეულის სამედიცინო კოლეჯი აცხადებს შემდეგ ვაკანსიებს:

1. ვაკანსია პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამა

(საფინანსო სერვისები / Finance services ) შემდეგ მოდულებზე:

მოდულის დასახელება:

ზოგადი მოდულები:

სამოქალაქო განათლება

უცხოური ენა (ინგლისური)

ქართული ენა

პროფესიული მოდულები:

1. გაცნობითი პრაქტიკა - საფინანსო სერვისები

2. ეროვნული და უცხოური ვალუტის დამცავი ნიშნები

3. სერვის პლუსი

4. სალაროს ოპერაციების განხორციელება

5. ნაღდი ანგარიშსწორების საბანკო ოპერაციების განხორციელება

6. ანგარიშის გახსნა-დახურვა

7. სწრაფი ფულადი გზავნილები

8. უნაღდო ანგარიშსწორების საბანკო ოპერაციები

9. სადეპოზიტო მომსახურება

10. საკრედიტო პროდუქტები

11. დისტანციური საბანკო მომსახურება

12. სავაჭრო ობიექტებში მომხმარებლის მომსახურება და პროდუქციის კონტროლი

13. საწარმოო პრაქტიკა - საფინანსო სერვისები

2. ვაკანსია პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამა - ინფორმაციის

ტექნოლოგია / Information Technology მოდულებზე:

პროფესიული მოდულები:

მოდულის დასახელება:

1. კომპიუტერის და პერიფერიული მოწყობილობების აპარატურული უზრუნველყოფა

2. კომპიუტერის პროგრამული უზრუნველყოფა

3. კომპიუტერული ქსელის ორგანიზებისა და გამოყენების პრინციპები

4. კომპიუტერის და პერიფერიული მოწყობილობების უსაფრთხოება და პრობლემების

აღმოფხვრა

5. მობილური, Linux და OS X ოპერაციული სისტემები

6. გაცნობითი პრაქტიკა - ინფორმაციის ტექნოლოგიის მხარდაჭერაში

7. პრაქტიკული პროექტი - ინფორმაციის ტექნოლოგიის მხარდაჭერაში

8. დარგობრივი ინგლისური ენა - IT Support

3. ვაკანსია პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამა - ,,აღმზრდელი“შემდეგ

მოდულებზე:

პროფესიული მოდულები:

მოდულის დასახელება:

1. გაცნობითი პრაქტიკა - სკოლამდელი აღზრდა და განათლება

2. პრაქტიკული პროექტი - სკოლამდელი აღზრდა და განათლება

3. შესავალი ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში

4. პროფესიული ეთიკა სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში

5. ბავშვის განვითარების თავისებურებები

6. ადრეული განათლების კურიკულუმები

7. დაკვირვება და შეფასება ადრეულ და სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში

8. დამოუკიდებლობა და ადაპტური ქცევა ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

9. ოჯახის და თემის ჩართულობა სკოლამდელ აღძრდასა და განათლებაში

10. ჯანმრთელობა და უსაფრთოება

11. თანამედროვე გამოწვევები ადრეულ და სკოლამდელ აღზრდასა და

განათლებაში

12. საგანმანათლებლო გარემო

13. ფიზიკური და სენსორული განვითარების ხელშეწყობა ადრეულ და

სკოლამდელ ასაკში

14. ადრეული და სკოლამდელი განათლების მეთოდოლოგია

15. კომუნიკაცია, ენა, მეტყველება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

16. სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე ბავშვებთან მუშაობის

თავისებურებები სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში

17. წიგნიერება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

18. სახვითი და ვიზუალური ხელოვნება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

19. პერფორმანსული ხელოვნება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

20. მათემატიკური წარმოდგენების ფორმირება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

21. კვლევა და აღმოჩენა ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

22. კულტურა, ტრადიცია და მოქალაქეობა ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში

23. ტექნოლოგიების გამოყენება ადრეულ და სკოლამდელ აღზრდასა და

განათლებაში

24. მუსიკა და მოძრაობა ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში

25. გაცნობითი პრაქტიკა - სკოლამდელი აღზრდა და განათლება

26. პრაქტიკული პროექტი - სკოლამდელი აღზრდა და განათლება

27. შესავალი ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში

4. ცხადდება ვაკანსია პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამა

საექთნო განათლება / Nursingშემდეგ მოდულებზე:

პროფესიული მოდულები:

ზოგადი მოდულები:

1. 1.საინფორმაციო ტექნოლოგიები-საექთნო საქმეში

2. 2.კომუნიკაცია საექთნო საქმეში

3. 3.უცხოური ენა (ინგლისური ენა) - საექთნო საქმეში

თეორიული სწავლება - საბაზო მეცნიერებები

1. ჰისტოლოგია

2. ბიოქიმია

3. მიკრობიოლოგია

4. ანატომია-ფიზიოლოგია

5. პათოლოგია (პათანატომია-პათფიზიოლოგია)

თეორიული სწავლება საექთნო საქმე

1. დოზირების პრინციპები საექთნო საქმეში

2. ფარმაკოლოგია

3. ტერმინოლოგია და დოკუმენტაცია საექთნო საქმეში

4. ინფექციის კონტროლის საფუძვლები

5. გერონტოლოგია და გერიატრიის საფუძვლები

6. ქირურგიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები

7. თერაპიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები

8. გადაუდებელი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები

9. კრიტიკულ მდგომარეობაში მყოფი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები და

ანესთეზია

10. სამეანო და გინეკოლოგიური პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები

11. პედიატრია და მოზარდები

12. ფსიქიკური ჯანმრთელობა და ფსიქიატრია

თეორიული სწავლება სოციალურ მეცნიერებები

1. საექთნო პრაქტიკის პრინციპები სხვადასხვა ტიპის სამედიცინო დაწესებულებებში

2. სამართლებრივი ასპექტები საექთნო საქმეში

3. საექთნო მენეჯმენტის საფუძვლები

5.ცხადდება ვაკანსია პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამა

ფარმაცია (სააფთიაქო) / Pharmacy შემდეგ მოდულებზე:

მოდულის დასახელება:

ზოგადი მოდულები:

1. მეწარმეობა 3

2. უცხოური ენა (ინგლისური ენა)

3. ინფორმაციული წიგნიერება 2

პროფესიული მოდულები

1. სანიტარიულ-ჰიგიენური ნორმების, გარემოსა და უსაფრთხოების წესების დაცვა

ფარმაცევტულ დაწესებულებაში

2. სამედიცინო და ფარმაცევტული ტერმინოლოგია

3. სითხოვანი სამკურნალწამლო ფორმების მომზადება

4. მყარი და რბილი სამკურნალწამლო ფორმების მომზადება

5. მცირე შეფუთვებად მზა წამლების ფორმების დაფასოება- შეფუთვა, მარკირება

6. პროდუქციის მიღება - განთავსება და ნაშთის პერიოდული კონტროლი

7. მომხმარებელთან ურთიერთობა ფარმაცევტულ დაწესებულებებში

8. მომხმარებლისთვის ბავშვთა კვების, მოვლისა და ჰიგიენის საგნების/საშუალებების

შერჩევა

9. მომხმარებლისთვის ბიოლოგიურად აქტიური დანამატების შერჩევა

10. მომხმარებლისთვის სამკურნალო და დეკორატიული კოსმეტიკის შერჩევა

11. მომხმარებლისთვის ავადმყოფის მოვლის საგნების/საშუალებების შერჩევა

12. ფარმაცევტული საქმიანობის ორგანიზაციის საფუძვლები

13. მორფოლოგიის და მემკვიდრეობის საბაზისო საკითხები

14. ანატომია-ფიზიოლოგიის საბაზისო პრინციპები

15. ბიოქიმია

16. მიკრობიოლოგიის საფუძვლები

17. ფარმაკოლოგია

18. ნივთიერებათა კლასიფიკაცია და მათი ფიზიკურ-ქიმიური თვისებები

19. ანალიზური ქიმიის საფუძვლები

20. სამკურნალო საშუალებების ფარმაცევტული ანალიზი 1

21. სამკურნალო საშუალებების ფარმაცევტული ანალიზი 2

22. ტოქსიური ნივთიერებების ბიოლოგიური მასალიდან იზოლირება და აღმოჩენა

23. ბოტანიკა

24. სამკურნალო მცენარეული და ცხოველური ნედლეული

25. სამედიცინო ფიზიკის საფუძვლები

26. პირველადი გადაუდებელი დახმარება

27. მზა სამკურნალწამლო ფორმები

ფუნქცია-მოვალეობები:

1.ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობა

2.შეფასების ინსტრუმენტის შემუშავება;

3.კოლეჯის დირექტორის ინდივიდუალურ ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტის

საფუძველზე შექმნილი სააპელაციო კომისიის წევრობა და მის მუშაობაში აქტიური

მონაწილეობა ინტერესთა კონფლიქტის არარსებობის შემთხვევაში;

4.მსმენელის დეტალური ინფორმირება შეფასების პროცედურისა და

ინსტრუმენტის/ინსტრუმენტების შესახებ განმსაზღვრელ შეფასებამდე;

5.პროფესიული მომზადების პროგრამის და პროფესიული გადამზადების პროგრამის

შემთხვევაში მსმენელის მიერ შესრულებული მტკიცებულებების შეგროვების

უზრუნველყოფა, მსმენელის პორთფოლიოში მოთავსება და სასწავლო პროცესის

მართვის სამსახურისათვის გადაცემა გარკვეული თემატიკის დასრულებიდან 2 სამუშაო

დღის განმავლობაში.

6.კოლეჯის დირექტორის ინფორმირება იმ სსსმ/შშმ მსმენელის/მსმენელების შესახებ,

რომელიც/რომლებიც შესაბამისი პროფესიული მომზადების პროგრამისა და

პროფესიული გადამზადების პროგრამის ფარგლებში ვერ აღწევს/აღწევენ სწავლის

შედეგების დადასტურებას;

7.კომპეტენციის ფარგლებში კოლეჯის დირექტორის, დირექტორის მოადგილის,

სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურის და ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის

სხვა დავალებათა და კოლეჯის შიდა სამართლებრივი რეგულაციებით

გათვალისწინებულ სხვა ვალდებულებათა შესრულება.

დამატებითი მოთხოვნები:

- პროფესიული განათლების მასწავლებელი შეიძლება იყოს პირი, რომელსაც აქვს

უმაღლესი ან პროფესიული განათლება, აქვს შესაბამისი პროფესიით მუშაობის

არანაკლებ 1 წლის გამოცდილება;

- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

- პრეზენტაბელურობა;

- აუდიტორიის მართვის უნარი;

- კრეატიულობა.

დამატებითი ინფორმაცია:

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ CV/რეზიუმე

შემდეგ ელ. მისამართზე: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ან დაგვიკავშირდით:

ტელ: 591 994790